Jun 29, 2009

Pembalasan dari yg telah 'jatuh'....

uishhh... dah 6 bulan aku tak update blog nie...

aku takde mase? aku takde idea?... hmm aku pon tak sure asal aku tak update...


ape ape pon, mlm ni... aku nak g tgk TRANSFORMER: Revenge of the Fallen..

dgr citer... movie nie len macam.. so.. aku tka sabar nak tgk mlm nie...


9.00 PM - Pavillion...


Harap2 berbaloi lah...



OOO.. last week, dunia di kejutkan dgn berita kematian King of POP, Michael Jackson...

Sian dia.. Dah meninggal... tapi kenkadang pk.. elok gak dia pegi.. ramai na yg dengki kat dia...

hrmm.. meninggal sbb skt jantung.. byk makan bende berminyak tuh.. heheh


ape ape pon, dunia telah kehilangan satu bintang... hrmm bagi sesetgh org.. kehilangan modal nak buat bahan NGUTUK... hhehehe..


MACAM MACAM HAL....



ok lah.. that's it... harap2 pasni aku rajin la nk update blog nie..
ADIOS !








3 comments:

Abdullah Sufi said...

Rajin-rajin cikit.. Apo guno Blackberry

****Mr. Stinky**** said...

blackberry takleh update blog bang.. blom khatam lagi.. nnt gua blaja update pki blackberry

4fiq said...

Assalamualaikum..salam ziarah :)