Dec 10, 2008

Back to work....

arini.. gua kat ofis... baru naik dari breakfast yg sgt panjang.. hahahahah

neway... lets talk about MALAYSIAN FOOTBALL... interesting enuff..

soo... wat do u guys think bout' our football scenario?? membanggakan?? memalukan?? menyakitkan hati dan mate?? wat do u guys think??

to me, simple... its a good combination of all !!! hehehehhe at one point u starts to have confidence with them.. then they excellently pull their stunt and makes u wanna stand straight n yell all the *&%^$#@ words at your TV set....

Jadi... adekah kiter bersalah?? kerana tidak menyokong pasukan "kebangsaan" kite sendiri? adekah kite tidak patriotik??? we have no sense of belonging??

Siapa yang bersalah dalam situasi begini?? Pasukan? Jurulatih?? FAM?? Penaja?? Penyokong??

Soalan yang tiada jawapan..............



Sebagai salah seorang peminat bola sepak, aku sedih n kecewa.. kerana aku tidak dapat menyaksikan pasukan malaysia yang mampu beraksi dgn world class standard.. Pasukan kite trus dibelenggu masalah demi masalah.. yang menjadi tanda tanya..

Sebagai salah seorang penyokong, aku rase tidak adil apabile aku dikatakan tidak SUPPORTIVE terhadap team kite.. Sampai bile penyokong2 harus memberi muke kepada team kite?

to me, we've been supportive but the team never give back to us.. by showing such a convincing n powerful performance....

ok lah... cukuplah pasal bola... kang aku cite bnyak2 kang, aku siap menangis kang(aku sgt emosi bab sukan ni).. hahahaha

Neway, congrats to our team.... TRY AGAIN.. or mebbe TRY HARDER... n HARDER.. n HARDER... !!!

No comments: